Definīcija: Atšķirīgu cenu veidošana vienam un tam pašam produktam, lai palielinātu preču realizācijas apjomu. Tūrisma pakalpojumu cenu diferencēšana tiek veikta pēc šādiem kritērijiem: pircēju grupas rakstura, ceļojumu norises laika, ceļojuma iegādes un / vai samaksas laika, ceļojuma norises ilguma, ceļotāju daudzuma, atrašanās vietas un skata (piemēram, viesnīcā istabas ar skatu uz jūru vai pagalmu ir ar atšķirīgām cenām).
Sk. arī cena
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENprice differentiation
LVcenu diferencēšana; cenu diskriminēšana
RUдифференциация цен
DEPreisdifferenzierung
FRdiscrimination des prix; différenciation des prix
Definīcija:Atšķirīgu cenu noteikšana vienādas nozīmes precēm (vai pakalpojumiem) atkarībā no to kvalitātes, pirkšanas (vai izmantošanas) daudzuma, tirgus vietas u. c. pazīmēm.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000